Najnowsze Wpisy

Słoneczny dzień Komentarze (0)
23. czerwca 2003 16:35:00
linkologia.pl spis.pl

DZISIAJ GDY WSTALEM TO BYL BARDZO SLONECZNY DZIEN. RAZEM Z KUZYNKA ZA KARE ZE NIEPOSZLISMY NA DZIALKE MUSIELISMY SIEDZIEC W DOMU DO GODZINY 12.00.PO OBIEDZIE POSZLEM NA PODWORKO I RAZEM Z KOLEGAMI GRALISMY MECZA PODWORKOWEGO. WYGRALISMY Z NIMI 8:2. DZISIEJSZEGO DNIA BAWILEM SIE BARDZO DOBRZE! MAM NADZIEJE ZE WY TEZ.   PAPA

$norek$ : :

Nareszcie wakacje Komentarze (1)
21. czerwca 2003 20:14:00
linkologia.pl spis.pl

FAJNIE ZE SA JUZ WAKACJE. POGODA JEST BRZYDKA, ALE MAM NADZIEJE ZE JUZ NIEDLUGO BEDZIE LADNIEJSZA. JESTEM U KUZYNKI I JEST BARDZO FAJNIE. ZYCZE WAM MILYCH WAKACJI.

$norek$ : :

Moja pierwsza notka Komentarze (5)
20. czerwca 2003 19:40:00
linkologia.pl spis.pl

CZESC! NAZYWAM SIE LUKASZ, ALE MOWIA NA MNIE NOREK, MAM 13 LAT. JESTEM Z MALEJ WIOSKI, O NAZWIE KLECIN. LUBIE ZWIERZETA, DOBRA MUZYKE.MAM NADZIEJE ZE SIE Z WAMI ZAPRZYJAZNIE ;]

$norek$ : :

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
2627282930311
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30123456

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

upadly-anio | natalia-ino | skrzydlata | ewinia89 | mala7 | Mailing